CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

marți, 30 iunie 2009

Presa si umila mea parere despre ea

Ziaristii, se cred automat intelectuali, doar pentru ca scriu intr-un cacat de ziar (in care de cele mai multe ori sunt prezentate stiri furate,"preluate"), nu voi da exemple de ziare de cacat si scandal pentru ca nu-mi sta-n fire (can-can, libertatea). Mda...si ei jurnalistii sunt formatori de opinii, iau decizii pentru noi si fac cacatu` praf, laba, parca presa trebuia sa fie "obiectiva" si sa prezinte niste evenimente asa cum s-au petrecut. In fine, nu ca mi-ar pasa ce cacat a facut Gica Popescu in tineretea lui da` dupa azi am realizat adevaratul motiv al "demascarii" lui ca informator...azi si-a depus candidatura pentru sefia FRF, se pare ca niste gaozari au vrut sa-i pateze imaginea pentru a nu castiga...nu stiu de ce nu m-am prins mai repede e "politica" curata. Altceva, gaozaru` de Paunescu, scrisesem cu "p" mic din greseala, nu era mare greseala..ar fi fost mai aproape de termeni din familia lui...lexicala gen: "pula", "porc", "pionier" comunist basit...etc. asa porcu de paunescu mai nou are pareri, si se si publica adica il scrie astia la ziar...pai nu e presa de cacaoz? Si inca ceva, ce face presa cand nu are subiecte? Laba, of course. Adica lungeste cacatul de stire veche gen: azi: "a murit laba de Mishel Jacson" maine: "Soc, laba, gaoaza...Misel Jacson era mort de 2-3 ani inainte sa decedeze, el avea mai putine coaste decat Merlin Vrajitorul de langa Casa mare, si nu mai avea par" in alt ziar: "Cu 24 de ore inainte sa moara Mishel Jackson arata mai bine ca la 2,5 ani" pula mea, pe cine sa mai crezi? Si ar mai fi analfabetii de la "GSP" da` de astia nu mai iau ca-s prosti si multi si scriu si texte retardate si cea mai rea presa e aia din Turcia care azi te lauda si maine te linseaza...spre asta tinde si cea din Romania. MUIE!

0 comentarii: