CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

vineri, 8 mai 2009

d`acilea

Cica a fost slobozita prima dacie SUV, cica suv, parerea mea..si acum mare intrebare pe siteurile pulii mele, gen"cat o sa coste minunea?", parerea mea??? mult prea mult pt cat face...d`acia sloboz, daca asta e SUV...inseamna ca ne indreptam spre o noua era, adica pe bune, dacie SUV? in Romania probabil asta vine de la "Suv"enir, daca vrei ca jegu tau de copil de etnie rroma sa aiba carutza cu shasa cai, ii dai o d`acia d`asa si o pula-n bot...hai ca ma enervez cu masinile romanesti si cu hamsteru` asta prost care-mi face-n cap, muie DACIA (uzinele) niciodata n-am fost de acord cu preturile si masinile voastre, va fut fix in bot pe voi, tariceanu, basescu, fi-sa lu` basescu si pe hamsteru` asta muist care ma fute la creier. muie in pula!

1 comentarii:

Ramona spunea...

Nu te mai lua de hamster da?Ca-ti dau una i'ochi!