CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

duminică, 24 mai 2009

In padure la Baneasa, in padure la Baneasa...e plin de prezervative

Cica am fost si noi sambata la padure, ca oamenii, la caterinca asa, nu sa facem gratar, nu sa stam nusht` cate ore la padure, pur si simplu a fost ceva asa spontan. Am mers am luat un pui rotisat din carrefour si am mers sa-l mancam printre copaci. Pana aici nimic deosebit, numa` "ca cand" am ajuns acolo si eram cu caterinca de genu`: "haha avem servetele, suntem in padure langa Bucuresti" (cine stie versu`, stie)si cand ne glumeam ca baietii si noi cu leprele noastre, vaz pe gios un prezervativ si zic "uite ba ca astia chiar fac d`astea pe aici" si apoi inca unu si inca unu si unca unu...fo` zeshi pe un metru patrat si un pachet de servetele umede...you know...si m-am intrebat...gang-bang? sau ce sloboz??la propriu...si mai mergem oleak si mai vad fo` 4-5 prezervative imprastiate prin alte zone ale padurii. Acuma o singura intrebare...inseala lumea prea mult in Bucuresti(si cu criza asta pula bani de ho`tel)??? sau pur si simplu animalele fut cu prezervativ? si evident o sa va dau si statistica asa cum face si domnu` DD di-rect. Da:48% Nu:96%.

0 comentarii: